Ik heb een schimmelinfectie kan dat kwaad als mijn lief me pijpt ?

het is niet erg juist wat rood maar voor de rest is er niks aan en gebruik zalf al een 2 weken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan daar beter wat voorzichtiger mee zijn denk ik, want schimmelinfectie is nogal besmettelijk, je draagt het zo over op je vriend(in)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kan je toch gewoon met condoom pijpen, lekker is anders, maar wanneer de nood hoog is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet er toch niet aan denken om mijn lief met een schimmelinfectie te pijpen.... Heb je het haar niet verteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel smerig voor je vriendin, een rode pik met zalf erop pijpen, jak! Die vraag alleen al
Kimath
13 jaar geleden
Kun je niet eventjes wachten tot de infectie weg is? Dit lijkt mij nogal ranzig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wíl je lief dat dan? Als het niet van haar uit komt: dit moet je niet eens vrágen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miss dat lief niet alles voor lief neemt???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over domme vragen gesproken........!
Wat denk je zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is gewoon ranzig! Vind jij je lief wel lief? Want anders zou je haar dit toch gewoon niet aan willen doen.

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat kwaad! een schimmelinfectie kan ook in je keel, mondholte groeien. Niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daarmee kan je je partner besmetten. Als je er vanaf bent zal de huid ook niet meer rood zijn. Je bent er vanaf als de kuur is afgelopen.

Als je het dan toch wil, adviseer ik je om een condoom te gebruiken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Bij dit soort infecties besmet je voortdurend elkaar. Dit wordt het ping-pong effect genoemd volgens sexwoordenboek.nl Het is dus verstandig als jullie je allebei laten behandelen en of geen seks hebben of met condooms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef haar wat champignons en wacht ff tot de paddo's weg zijn joh. zijn jullie alle 2 blij (wat een vraag zeg!!)

een schimmelinfectie kan ook ergens anders verder woekeren, ook in een mond of keel

Toegevoegd na 7 minuten:
ach, helemaal vergeten te vertellen (moest even de maag legen)
.....zo kan je overigens elkaar steeds weer opnieuw besmetten wat natuurlijk wel een optie kan zijn als je smeer(der)ig bezig wil blijven met je zalfje.
je spreek dan van KRUISbesmetting, maar zou zeker mond op mond reclame niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx Edje :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ heksje. Very clever
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt het veel beter verwoord dan ik ooit zou kunnen. Dus een dikke plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je kriz (heb nu en dan een minder serieuze bui....ssstt...) :O)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zoveel associaties in die luttele alinea's moet je een uitstekend voorstellingsvermogen hebben. :-) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beelddenken heet dat Keesvi :)
lang niet altijd even prettig!!! hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan me er wel iets bij voorstellen en ben er zelfs niet vrij van. 't kan inderdaad lastig zijn als je iemand tegenover je hebt die je vertelt over de meest gruwelijke dingen die een mens kan meemaken. Het scheelt wel dat je daarmee kunt leren omgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap je volkomen Keesvi!
Weet je zeker dat het een schimmelinfectie is?

Is dat vastgesteld door een arts?

Want normaal gezien zou hij dan wel gezegd hebben dat je voorlopig, gelijk welke sex, enkel mag hebben mét condoom.