Betaalt de staatsloterij ook uit aan thuislozen indien het gewonnen bedrag niet contant aan hen kan worden uitbetaald?

Stel, een thuisloze koopt een staatslot bij de sigarenboer en wint vervolgens een dergelijk hoog bedrag dat de prijs niet contant kan worden uitbetaald. Kan hij/zij volgens de wet/spelregels van de staatsloterij dan wel worden uitbetaald, of kan hij/zij dan vervolgens fluiten naar zijn geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Fluiten wel , maar niet naar z'n geld !! De staats loterij gaat dat allemaal regelen voor die persoon ! Rekening nr enz . Ja niet voor 50€ , maar voor een hoofdprijs geeft men wat begeleiding evt wat meer indien nodig .